În contextul digitalizării, administrația va aduce în online o mare parte a procedurilor, iar Contul Cetățeanului oferă o soluție simplă de unificare a acestora, în beneficiul cetățeanului.
Acesta este gândit ca un cont unic personal, instrument ce oferă cetățenilor posibilitatea de a accesa în mod integrat toate serviciile primăriei (sau altor instituții) de care aparțin.

FACILITAREA DIGITALIZARII

BENEFICII

• Posibilitatea de integrare a oricărei aplicații (atât din instituție, cât și externă) cu contul cetateanului.
• Posibilitatea de a defini o aplicație – stabilirea descrierii, determinarea câmpurilor pentru colectarea datelor necesare, definirea și managementului utilizatorilor, cu stabilirea tipurilor de acces și restricții, personalizarea cu însemnele instituției.

• Crearea de cont personal unic în relația cu administrația prin simpla validare a adresei de email introduse
• Completarea progresiva a datelor (se cer doar informatiile de care este nevoie pentru aplicațiile asociate contului la momentul respectiv)
• Vizualizarea listei de aplicații disponibile – oferite de instituția publică
• Securitatea datelor introduse
• Integrarea conturilor deja existente pe aplicațiile asociate cu Contul cetateanului
• Control asupra datelor împărțite cu fiecare aplicație în parte
• Posibilitatea de a modifica oricand lista de aplicații asociate contului (și de a opri integrarea și furnizarea datelor către orice aplicație, fără a le afecta pe celelalte)
• Eliminarea completării repetitive a formularelor și încărcării documentelor de bază prin precompletrea cu informațiile care au fost deja setate anterior